Nä matte HAR inget sinne för humor

Matte har inget sinne för humor.....

Jag skulle bara strosa iväg en sväng... det luktade ju såååå gott. O vips så hade jag tagit mig ända ner till stora vägen.... Men jag tänker inte säga vad jag hitta på medans jag var på äventyr... nä nå hemlisar ska man väl få ha för sig själv??

Matte: - Jag upptäckte plötsligt att gården var utan hund... han fanns inte att finna trots att jag ropade för allt vad lungorna höll. Plötsligt hördes hundskall från ungefär två kilometer bort... o det lät som att nån hund var himla arg för något. Jag tog bilen o åkte mot stora vägen o våran verkstad som vi har där... vem möter mig inte med ett stort flin o tungan i mungipan om inte Ricko.

Ja nu har jag gårdsarrest o det är inte kul alls.... en stor kedja har hon bundit mig vid. Hon säger att jag får skylla mig själv o att det faktiskt är förbjudet för hundar att strosa omkring lösa i skogen den här tiden på året. Men vaddå... jag skulle ju bara.... o faktiskt så är hon himla tråkig när hon bara gräver i sina land o inte pysslar med mig

Matte: - Gudarna vet var han har varit överallt men troligt är att någon blivit av med något "ätbart" för rätt vad det var så kräktes han upp nåt äckligt odefinerbart som möjligen skulle kunna varit en gädda.



Kommentarer
Postat av: Elkah

SV: HAHA, tack för tipset :P Jag gör det nästa gång, maybe. o.O

2009-08-17 @ 19:27:46
URL: http://everlastingi.blogg.se/
Postat av: Elkah

SV: HAHA, tack för tipset :P Jag gör det nästa gång, maybe. o.O

2009-08-17 @ 19:27:48
URL: http://everlastingi.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Kul att du kommenterat i min blogg, har du tagit bort din andra blogg?

Javisst är bebisarna mkt sötare när de har lite hår på huvudet! Kram Anna

2009-08-23 @ 22:12:33
URL: http://minaungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0