Hmpf

NU är det kokta fläsket stekt eller hur brukar man säga... jag bryr mig inte så noga... kan äta det okokt o ostekt så för mig kvittar det.

Men en person som påstår sig vara jääääätterädd för hundar (ja stora hundar iaf) har gått bakom ryggen på mig o blivit bundis med en rottis.

De har utbytt rostbiff o allt....

Undrar om jag inte ska smaka bara liiiite grann på hennes "magra" ben nästa gång vi ses hon o jag....

Nä matte säger att jag absolut INTE får göra nånting sånt.... men kanske mangla henne under min kroppstyngd då? När jag vill hoppa upp o ge henne en puss i ansiktet.

Jag är duktig på att mangla.... hehehe

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

ehhh :P ...

2008-05-27 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0